marți, 11 octombrie 2016

De la Harghita la Mures - Ziua 4.


Noi sa ne intoarcem inca acasa? Ha, buna asta. Am reusit sa mai improvizam un plan, mai ales daca tot eram in centrul tarii, de ce sa nu profitam? Voiam sa mai ajungem intr-un oras nevazut pana acum, asa ca am punctat Reghin, Mures. Tot cu trenul! Mult am mai calatorit cu trenul zilele astea, asa ca ce mai conta o ora si ceva in plus? Conta mai mult sa vizitam, sa ne plimbam, sa exploram! Chiar daca timpul era limitat, pentru ca totusi in aceeasi zi ne intoarcem acasa in Bucuresti, am vrut sa profitam de timpul pe care il aveam de petrecut acolo.


In mare, am colindat strazile prin Reghin, nu am vizitat ceva anume in principiu, nu prea stiam ce anume sa facem, mai ales ca aveam doar 4 ore la dispozitie. Asa ca am ales sa vedem ce gasim in drum, se poate vedea acest in pozele de mai jos. :) Poate o sa mai revenim aici si o sa acordam mai mult timp orasului viorilor. :)


Biserica Evenghelica - Luterana, cea mai veche cladire din Reghin



Prin oras





Am ramas surprinzi de prospetimea orasului, desi nu este un oras mare, este foarte viu si muzical. Daca sunteti vreodata aproape de Reghin, nu ezitati sa il vizitati, s-ar putea sa aveti o surpriza placuta!
Din pacate, noi trebuia sa ne indreptam spre gara. Ne astepta un lung druuuuuum pana acasa si la cat de obositi eram, deja stiam ca o sa adormim imediat in tren.



Peisajele pe care le-am vazut acum din tren, de la Toplita, m-au lasat fara cuvinte. Cand am venit, fiind noapte, nu am putut sa vedem nimic si acum eram pur si simplu wow, cat de frumos se vedea cerul albastru! Cat de frumos se vedea tot!









Cam asta a fost experienta noastra harghiteana. Ne-am simtit foarte bine si cu siguranta vom reveni ca sa facem cunostinta cu Muntii Calimani asa cum se cuvine!

Ah da! Mica noastra prietena din Deda Bistra!





Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML