vineri, 12 august 2016

Ziua 5. Brasov




In sfarsit am ajuns in Brasov. Am luat un taxi de la gara pana la cazare, oarecum incercand sa evitam orice contact cu oamenii pana cand nu ne improstam. Chiar si cand am ajuns la receptie, eu stateam ceva mai departe de receptioner, in timp ce Theo a fost ceva mai curajos :)). Hotelul se numeste Taj Mahal si se afla in centru ceea ce era bine, in felul acesta faciliteaza destul de mult ajungerea la anumite obiective si nu numai. Singurul downside era ca pana in camera trebuia sa urcam multe scari si de multe ori, la coborare, ne gandeam daca nu cumva ar fi mai simplu sa ne dam rostogol pe ele. :))



Nu am zabovit foarte mult la hotel si am iesit sa ne plimbam prin oras. Era destul de animat centrul, era si un mic eveniment cu dansuri, dar Theo nu voia sa danseze :P



De fiecare data ma intorc cu drag in Brasov, ori de cate ori il vad, nu pot sa ma plictisesc de el, este orasul meu de suflet. Mai mult decat atat, consider ca este important ca dupa doua ture solicitante, ultima zi sa fie dedicata odihnei, chiar daca va aflati inca departe de casa.
Per total, a fost un concediu foarte fain, in care ne-am simtit foarte bine si inca o data am reusit sa scapam de "marile orase" care de cele mai multe ori ne sufoca doar locuind acolo. :)


             









Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML